Verzending & Levering
Algemene Voorwaarden
In onze algemene voorwaarden leest u alles over de levering, betaling en garantie van WTwebshop/WheelieTime.
WheelieTime respecteert de privacy van alle gebruikers van haar website en garandeert dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om het bestelproces zo snel en gemakkelijk als mogelijk te laten verlopen. Wij zullen deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. WheelieTime Clothing zal nooit uw persoonlijke gegevens aan derden verstrekken en zal alleen de informatie blootstellen aan derden die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.
Voor de inhoud van deze website en de inhoud van andere uitingen van WTwebshop/WheelieTime. hebben we een disclaimer opgesteld.
Verzending & Levering
Indien het item op voorraad is, de betaling via iDEAL, Paypal, Factuur & Account of CreditCard succesvol is, en de order op werkdagen voor 15:00 geplaatst is, zal deze binnen 1-3 werkdagen geleverd worden. In geval van vooruitbetaling, wordt de bestelling verzonden zodra wij de betaling hebben ontvangen. Als een van de onderdelen van een bestelling niet op voorraad is, wordt de bestelling niet verzonden totdat de gehele bestelling compleet is.
Voor levering maken wij gebruik van Post NL Pakketservice. De bestelling kan via track & trace worden gevolgd en wordt tweemaal aangeboden. Als het pakket niet is geclaimd na die twee keer, kan het binnen drie weken worden opgehaald bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Het exacte adres van het postkantoor zal worden aangegeven op de leveringsbrieven die door Post NL Postal Service worden achtergelaten. Tevens is het mogelijk om een leveringsafspraak te maken via PostNL.nl.Verzendingen naar het buitenland
Wij verzenden naar landen binnen de EU en buiten de EU: De verzendkosten binnen de EU bedragen € 10 , - en zijn inclusief track and trace. Levering is binnen 3-6 werkdagen .
Voor meer informatie betreft bestellingen , neem contact met ons via info@wheelietime.nl
RETOURNEREN & RUILEN
Onze producten zijn gemaakt en worden geleverd met de beste zorg. Als er iets mis is met uw bestelling kunt u binnen 14 kalenderdagen na ontvangst contact met ons opnemen op via het contactformulier of via email: info@wheelietime.nl. Vermeld hierbij uw ordernummer.
Ruilen
U kunt bij ons altijd uw product(en) ruilen voor een andere maat en/of kleur. Procedure: Stuur ons een email binnen 14 kalenderdagen na ontvangst met uw ordernummer en de informatie van het product dat u wilt ruilen. Stuur uw product(en) ongedragen en ongebruikt in originele verpakking terug naar: WheelieTime, Mr AbbinkSpainkstraat 25, 3401 ZG IJsselstein. U ontvangt bevestiging per email wanneer wij uw product(en) hebben ontvangen en deze in de goede maat/klaar opnieuw naar u verzenden. De kosten voor het terugsturen zijn voor u. De producten die u van ons opnieuw ontvangt worden op onze kosten verzonden.
Retourneren
Indien u een of meerdere product(en) wilt retourneren voor het betaald geldbedrag binnen 14 kalenderdagen na ontvangst is de procedure als volgt: In de bijlage van de verzendbevestiging email die u ontvangen heeft toen uw bestelling verzonden werd zit er een bijgesloten retour formulier (PDF). Deze kunt u downloaden, uitprinten en volledig ingevuld terug sturen met de producten die u wilt retourneren (ongedragen, ongebruikt en in originele verpakking). Adres: WheelieTime, Mr AbbinkSpainkstraat 25, 3401 ZG IJsselstein. U ontvangt van ons een email wanneer wij uw geretourneerde producten hebben ontvangen en wij zullen binnen 14 dagen het volledig bedrag terugstorten op uw rekening. De kosten voor het retourneren zijn voor u.
In het geval van kortingsacties of uitverkoop, waarbij sprake is van aankopen met meer dan 20% korting accepteren is het alleen mogelijk om producten te ruilen. U kunt kiezen om te ruilen voor een andere maat of een ander product van dezelfde waarde. U kunt deze producten niet retourneren voor het aankoopbedrag.
Zorg ervoor dat u zowel bij het ruilen als retourneren de producten verstuurd met track en trace. Indien de producten niet bij ons terecht komen en er geen bewijs van verzending met track en trace is, is WheelieTime niet aansprakelijk.Retouneren kan niet bij hoodies of andere kleding stukken die gepersonaliseerd/aangepast zijn, zoals een postcode op de capuchon of een instagram naam op de mouw.
BESTELLEN
Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig. U kunt dit doen door een artikel te selecteren, deze te plaatsen in uw winkelmand en vervolgens te klikken op de "Kassa" knop. U heeft de optie om direct af te rekenen, maar u kunt ook een persoonlijk account aanmaken, waardoor uw volgende bestellingen sneller en gemakkelijker te plaatsen zijn. Vul de verzendinformatie in en kies een betaalwijze. Nadat u de bestelling heeft gecontroleerd en u de algemene voorwaarden heeft geaccepteerd, kan de bestelling worden geplaatst. U ontvangt een orderbevestiging via e-mail. Zodra de bestelling is verstuurd, krijgt u hiervan een melding.
BETALING, PRIJZEN & KORTINGEN/ACTIES
Betalen gaat gemakkelijk en veilig via iDeal, PayPal, Bitcoins en vele ander betaalmogelijkheden. De prijzen op de website zijn onder voorbehoud en zijn inclusief BTW. Verzendkosten zijn niet inbegrepen. Uitverkoop en speciale acties lopen zolang de voorraad strekt. In het geval van kortingsacties of uitverkoop, waarbij sprake is van aankopen met meer dan 20% korting is het alleen mogelijk om producten te ruilen. U kunt kiezen om te ruilen voor een andere maat of een ander product van dezelfde waarde. U kunt deze producten niet retourneren voor het aankoopbedrag.
BESTELLINGEN BEZICHTIGEN
Een overzicht van alle (lopende) orders is te vinden onder "Mijn account". Het is mogelijk om een factuur die voor persoonlijk gebruik kan worden afgedrukt aan te vragen, maar deze wordt ook gemaild bij verzending van de bestelling.
ACCOUNTGEGEVENS BIJWERKEN
Onder "Mijn account" kan alle persoonlijke informatie worden aangepast, inclusief verzendadressen. Het is ook mogelijk om alle geplaatste bestellingen te beoordelen.